PROMLUVA K BUŇKÁM

04.12.2014 16:45

Haló má buněčná strukturo!

Mé biliony buněk, my se známe. Miluji vás.

Chci, abyste vstoupily do procesů, o kterých víte všechno.

Chci, abyste spojily síly v laskavosti, která tvoří vrcholné zdraví a lidskou bytost, která žije velice dlouho, ve věčném mládí a kráse.

Chci abyste se mnou hovořily jakýmkoliv způsobem, kterému rozumím.

Mám záměr být s vámi přítel/kyně po věčnost.

Je-li v mém těle nějaká nepatřičná látka, která narušuje chemickou rovnováhu, chci, aby vhodným způsobem odešla, transformovala se nebo transmutovala.

Jsou-li v mém těle nějaké nepatřičné organizmy, které narušují mou chemickou a vibrační rovnováhu, chci, aby vhodným způsobem odešly, transformovaly se nebo transmutovaly. 

Chci změnit své zvyky a chutě, aby mě vedly k vrcholnému zdraví a věčnému mládí.

Milovaná buněčná strukturo, chci, aby můj metabolismus manifestoval mou velkolepost.

Změň, transformuj či transmutuj vše, co je třeba.

Stáhni si to z Akáši či dalších vrcholných vesmírných Zdrojů, jestli je to třeba.

Ať si vzpomenu, kým jsem býval/a.

Změň mé preference v jídle, pokud je to třeba, ať mé tělo prahne po tom, co je pro mě nejlepší.

Veď mě k vyrovnanému Božství.

Rozhodl/a jsem se s Tebou mluvit každý den, protože tě miluji.

www.jajsem.com/jak-to-citim-ja-proc-jsem-pozorna-pri-cteni-prekladu/